This site uses cookies in accordance with the policy. Your use of the site means that they will be placed on your device, you can change the settings of your browser.
- All products
-
Zegarki i Galanteria
-
_Import TAYMA
- ZEGARKI KWARCOWE/ZEGARKI MĘSKIE
- ZEGARKI KWARCOWE/ZEGARKI DAMSKIE
- ZEGARKI KWARCOWE/ZEGARKI DZIECIĘCE
- SMART/SMARTWATCHE
- SMART/SMARTBANDY
- Nowości
- Zestawy prezentowe
- AKCESORIA
- BIŻUTERIA/BRANSOLETKI/MĘSKIE
- Portfele męskie
- Portfele damskie
- Paski męskie skórzane
- Paski damskie
- Paski parciane
- Torebki męskie
- Torebki damskie
- SASZETKI
- PLECAKI
- Walizki podróżne
- BUDZIKI
-
_Import TAYMA
- Baseny i akcesoria
- Militaria
- sale
- We recommend
- News
- Bestsellery
- contact
- Blog
- All products
-
Zegarki i Galanteria
-
ZEGARKI KWARCOWE/ZEGARKI MĘSKIE
-
ZEGARKI KWARCOWE/ZEGARKI DAMSKIE
-
ZEGARKI KWARCOWE/ZEGARKI DZIECIĘCE
-
SMART/SMARTWATCHE
-
SMART/SMARTBANDY
-
Nowości
-
Zestawy prezentowe
-
AKCESORIA
-
BIŻUTERIA/BRANSOLETKI/MĘSKIE
-
Portfele męskie
-
Portfele damskie
-
Paski męskie skórzane
-
Paski damskie
-
Paski parciane
-
Torebki męskie
-
Torebki damskie
-
SASZETKI
-
PLECAKI
-
Walizki podróżne
-
BUDZIKI
_Import TAYMA -
- Baseny i akcesoria
-
Militaria
- sale
- We recommend
- News
- Bestsellery
- contact
- Blog
-
Zwroty i reklamacje
Gwarancje i reklamacje
1. Każdy sprzedawany towar objęty jest gwarancją producenta lub dystrybutora. Naprawy gwarancyjne świadczone są w autoryzowanych przez producentów punktach serwisowych zgodnie z warunkami gwarancji.
2. Dla większości towarów gwarancja udzielana jest na okres 24 miesięcy licząc od daty odebrania towaru.
3. Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie, z pewnymi wyjątkami, posiada gwarancję. Ze względu na naturalne zużycie materiałów eksploatacyjnych, produkty nie objęte gwarancją to m.in.: kable, głośniki, anteny, półprzewodnikowe podzespoły elektroniczne, niektóre części mechaniczne (rolki, paski, tulejki itp.), groty lutownicze, pasty etc.
4. Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych, takich jak: urazy mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania, zjawiska atmosferyczne, niewłaściwa instalacja lub obsługa, jak również eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem. Gwarancja nie ma też zastosowania w przypadku dokonania przez Klienta nieautoryzowanych napraw.
5. Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady produktu, zostaną one usunięte bezpłatnie w terminie do 26 dni roboczych od dnia uznania przez serwis producenta zasadności gwarancji. Jeżeli jednak naprawa będzie wymagała sprowadzenia części zamiennych, bądź wysłania wadliwego podzespołu do specjalistycznych serwisów, termin ten może zostać wydłużony.
6. Niedochowanie warunków gwarancji, w szczególności: zerwanie plomby gwarancyjnej, zerwanie lub uszkodzenie naklejek z kodem paskowym, transportowanie towaru do serwisu w sposób umożliwiający jego uszkodzenie, powoduje unieważnienie gwarancji.
7. Dostarczany do serwisu sprzęt musi być kompletny, czyli musi zawierać: oryginalne opakowanie, dokumentację, oprogramowanie, kable i inne elementy dostarczone pierwotnie przez firmę wraz z zakupionym towarem.
8. Jeżeli wymóg przewidziany w powyższym punkcie nie zostanie dochowany, wówczas nie będzie możliwa wymiana takiego sprzętu na inny o podobnych parametrach, ani korekta dokumentu zakupu i zwrot pieniędzy. W takiej sytuacji możliwa jest jedynie naprawa.
9. Do sprzętu musi być dostarczony formularz reklamacyjny który należy pobrać z naszej strony i poprawnie wypełnić
10. Towar należy przesłać po uprzednim kontakcie. Serwis nie odbiera paczek nadanych za pobraniem!
11. W sytuacji, gdy niemożliwa okaże się naprawa sprzętu, ani jego wymiana na nowy, Klientowi zostanie zwrócona cena towaru. W tym celu nastąpi korekta dokumentu sprzedaży. Jeśli korygowana będzie faktura, konieczne będzie odesłanie podpisanej przez Klienta korekty faktury VAT. Należna Klientowi kwota zostanie przesłana w ciągu 14 dni po otrzymaniu przez firmę FHU Artikulando podpisanego dokumentu korekty. Kwota ta zostanie zwrócona na podane przez Klienta konto bankowe.
12. Korzystanie z usług gwarancyjnych nie jest możliwe po upływie daty ważności gwarancji.
13. Gwarancja na części lub całe urządzenie, które są wymieniane kończy się, wraz z końcem gwarancji na to urządzenie. Wszystkie inne roszczenia, wliczając w to odszkodowania są wykluczone chyba, że prawo przewiduje inaczej. Roszczenia wykraczające poza tą umowę nie są uwzględnianie przez tą gwarancję.
14. Gwarancja oraz zawarte w niej warunki obowiązują na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
§ VII. Zwroty
1. W przypadku towarów niekompletnych (zgodnie z pkt.2), niezgodnych z zamówieniem bądź uszkodzonych, reklamację należy zgłosić do działu reklamacji na adres e-mail lub telefonicznie. Potrzebne dane znajduja się w zakładce "Kontakt".
2. Za towar niekompletny nie uznaje się przesyłek, w których ze względu na brak wszystkich zamówionych towarów na magazynie, została wysłana ilość mniejsza niż zamówiona. Towar niekompletny to towar, w którym brakuje części, elementów, instrukcji itp. w którymś z wysłanych towarów.
3. Brak jest możliwości zwrotu towaru z wyjątkiem towarów niezgodnych z zamówieniem
4. W zgłoszeniu należy podać numer dokumentu zakupu, nazwę uszkodzonego towaru oraz opis usterki. Prosimy również zamieścić dane teleadresowe
§ VIII. Dokumenty sprzedaży
1. Do każdego zakupionego w sklepie Artikulando produktu dołączany jest standardowo faktura sprzedaży/paragon oraz gwarancja.
Więcej informacji znajdziesz w regulaminie sklepu.